Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԽՄԵՆՔ ԽՈԶԵՐԻ ԿԵՆԱՑԸ

ԽՄԵՆՔ ԽՈԶԵՐԻ ԿԵՆԱՑԸ
06.11.2009 | 00:00

-Էն բանի համար, որ Հայաստանում «խոզի գրիպ» չկա, պարտական ենք էդ նույն խոզերին։ Այ, որ թուրքերն էլ մեր չափ խոզի չալաղաջ ու բուդ «խեղդեին», էդ չոռը իրենց հո չէ՞ր կպնի

Դիտվել է՝ 5457

Մեկնաբանություններ